O mnie

Moje zdjęcie
Czasem wierząc w ideały tracimy marzenia.

wtorek, 22 grudnia 2009

Wspomnienie (Mirkowi Bregule)

Ileż to już razy pisałem o śmierci?
Teraz nie potrafię, gdy Ciebie dotyczy
I trudno wyrwać z głębi serca wersy.
Z mieszanym uczuciem, sam przerwałeś życie.

Tak dobrze pamiętam  tamtą twarz radosną,
gdy opowiadałem śpiewy przy ognisku.
Z tym co w nasze życie Twoje słowa wniosły,
wystarczyło słuchać i czuło się wszystko.

I w pamięci jeszcze wizyta w Piekarach.
Kiedy poprosiłem byś dla mnie zaśpiewał.
Johnego śpiewałeś, łza w oku Twym stała
i nadal  to czuję choć Ciebie już nie ma

Powiedziałbym dzisiaj, że byłeś mentorem
co serce poruszył młodego mężczyzny.
I tylko nie wierzę że już nie zaśpiewasz
o życiu miłości.......

(otarłem się tylko)
wciąż Jesteś mi bliski.

Wisła 2007.11.05
++++

Wiersz ku pamięci  Mirosława Breguły
którego z racji wykonywanej kiedyś pracy
miałem zaszczyt poznać osobiście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz