O mnie

Moje zdjęcie
Czasem wierząc w ideały tracimy marzenia.

wtorek, 22 grudnia 2009

W rytmie samby Pa Ti

zamykam oczy
wolno zanurzam się w marzenia
kiedy słyszę pierwszy dźwięk, wiem
jeszcze życie a już sen
jak w dotyku twoich ust, drżę
cichy rytm porusza mnie
coraz bliżej twoja dłoń, szept
pocałunek pierwszy raz
drobny nieuchwytny gest, bierz
melodyjnie wpłynie w nas
a TY zagrałaś zmysłami
niech wybuchną płomieniem
kiedy cichy twój szept usłyszę
między niebem a ziemią
rozpraszają i mrok i ciszę
świat jest w naszych ramionach
niech kołysze nim samby rytm
jeden ogień i woda
a ja płonę i płynę z nim
więc graj graj graj
falami zabieraj mnie
niech chwila trwa i trwa i trwa
bym mógł sie zamienić w dźwięk
niech uderzą kolory
które z sobą zabiorę
choć nie zamknę tej chwili
nieporadnym utworem
przeżyłem sen
wiem
wiem
wiem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz