O mnie

Moje zdjęcie
Czasem wierząc w ideały tracimy marzenia.

wtorek, 22 grudnia 2009

Świt

Miałem wiersz napisać. A jednak nie zdołam.
Już świt kolorowy barwami się mieni.
Sen żywy jak zapach wspomnienie przywoła.
Tęsknota dziś inna tak pełna nadziei.

Dzień nowy mi prostym i łatwym nie będzie.
Lecz jak że szczęśliwy w nieprzespanej nocy.
Nadzieją ze muza znów do mnie przybędzie.
By szeptać do ucha słowa wielkiej mocy.

By dotykiem słodkim zbudzić serca drżenie.
Chociaż nigdy moja a jednak tak bliska.
Zapach pozostawi i cudne wspomnienie.
Łzy z oczu nie płyną. Żal serca nie ściska.

Słońce szybko wschodzi, światło barwę zmienia.
Tak inne jest wszystko to co dzisiaj czuję.
Jeszcze pocałunek ten na do widzenia.
Uśmiech na dzień dobry. I słowo dziękuje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz