O mnie

Moje zdjęcie
Czasem wierząc w ideały tracimy marzenia.

wtorek, 14 lutego 2012

Homo homini lupus est

Uczyli, miłość zwycięża.
Mówili, nadstaw policzek.
Nie bierz do ręki oręża.
I nie dokonuj rozliczeń.

Nie potrzebujesz nic więcej.
Głupiemu ustępuj z drogi.
Ważne byś miał czyste ręce.
Bogatym jest, kto ubogi.

Że złe jest pragnienie zemsty.
A więc nie szukaj wendety.
I ja ich wszystkich słuchałem.
Lecz się mylili. Niestety.

Siądę wieczorem na skale.
I do księżyca zawyję.
Już na nic im próżne żale.
Kiedy w ich gardła kły wbiję.

A potem pobiegnę dalej.
Nawet nie spojrzę za siebie.
Chcieli mnie widzieć baranem?
Mam kły, co służą w potrzebie.

2 komentarze:

  1. ; SAFARI ŻYCIA”

    Jak dzikie zwierzę co wciąż ucieka,
    Przed drapieżnikiem, który się wścieka.
    Robiąc uniki szukam schronienia,
    Wśród dżungli życia, nędzy istnienia.

    Lecz matka dżungla pożera słabych,
    Dzika jak wilki o zębach krwawych.
    Na żer wydaje swe dzieci młode,
    Nie zna litości, podrzuca kłodę.

    Ja, co dzień pytam, matko, dlaczego,
    Na śmierć wydajesz, Ty syna swego?
    I słyszę tylko odpowiedź w złości,
    Tutaj jest dżungla, nie ma litości!

    I zginąć musi wśród stada swego,
    Dziecię najsłabsze i matka jego.
    By żyli inni, do celu doszli,
    Życie to dżungla, tu brak litości!

    A kiedy hieny i ścierwojady,
    Zostawią ze mnie już białe kości.
    To matka dżungla deszczem zapłacze,
    Deszczem, co krzyczy: Nie ma litości!

    I kiedy pytam, matko, dlaczego,
    Na śmierć skazujesz Ty syna swego?
    Ta odpowiada czule i skrycie,
    Synu to dżungla, takie jest życie,
    Takie jest życie…

    WHITE- 10.01.09.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak było wtedy . Dziś nie napisałbym lepiej niż Ty ...

    OdpowiedzUsuń